#5 Propozycji na... Wieczór filmowy

Dziś przedstawiam moje propozycje na miły wieczór przy dobrym filmie. Ostatnio zwolniliśmy z serialami, tzn. nie oglądamy całego sezonu od razu ^_^ Znaleźliśmy za to filmy, który chcę polecić wszystkim. 

#1. Jutro będziemy szczęśliwi.

Film francusko-angielski. Kto widział, z pewnością ocenia dobrze. Uważam, że jest dla każdego. Nie ważne,  jakie gatunki najbardziej lubicie. Nie zdradzę treści. Ktoś, kto nie widział, po prostu musi zobaczyć. Moim zdaniem przełom, bo dawno takiego dobrego filmu nie oglądałam. Polecam.


#2. Wielki mur.

Propozycja chińska. " Bardzo przyjemny dla oczu "(ładne kobiety). Moim zdaniem opinia na filmwebie,  jak w większości przypadków mocno zaniżona. Czasem zastanawiam się, kto ocenia filmy. Czy je widział? Film jest o Chińskim murze, więcej nie powiem ;) No dobra, są elementy fikcyjne. Baaaardzo dużo. Oceniam wysoko, ale bez skali.


#3. Nietykalni. 

Tę propozycję widziałam już dawno temu, ale mogłabym oglądać 3 razy dziennie. Wspaniały film o cudownym podejściu do człowieka. Podejrzewam, że każdy już go widział, a jeśli nie, koniecznie musi nadrobić straty. 


#4. Dusigrosz. 

Kolejny francuski film, którym jestem zachwycona. Chyba muszę zacząć oglądać francuskie filmy. Ocena również zaniżona, więc dobrze, że nie kieruję się opinią innych tylko sama oglądam. Nawet, jak mi się nie spodoba to przynajmniej będę miała satysfakcję, że widziałam. Ta opcja jest bardzo pozytywna.


#5. Pitbull: Niebezpieczne Kobiety 

Produkcja Polska. Dobre, bo polskie. Umieszczam tu, bo się uśmiałam. Na poprzedniej części również, dodaję więc do polecanych. Osobiście miłuję trochę starsze filmy, ale pewnie każdy już je widział chociaż nie wykluczam, że kiedyś o nich nie wspomnę.

Wiele filmów z lat 2000-2013 jest dla mnie absolutnym Must be. Jednak o tym innym razem.


A wy, może polecicie coś na jutro?


Tego chyba nie trzeba przedstawiać. Musiałabym dodać jeszcze 8 ;)
Harry Potter <3





INSTAGRAM

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Jest cudowny. Jeden z najlepszych jakie w życiu widziałam.

      Usuń
  2. Z propozycji, które podałaś, oglądałam tylko Wielki mur. Bardzo dobry film! A resztę na pewno obejrzę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie Zacznij od Nietykalni. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Harry Potter ❤ Reszty jeszcze nie oglądałam, ostatnio rzadko oglądam filmy. Czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja to racja. Na prawdę filmy godne uwagi ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze. Cieszy mnie to, że każdy ma swoją opinię i nie boi się jej wyrazić. Zostawiajcie linki do swoich blogów, chętnie poczytam, a te, które mi się spodobają będę obserwować. Pozdrawiam cieplutko.

Popularne posty